Måndag & Tisdag

Igår hände något coolt faktiskt!
Jag och Nishant åkte in till The Strip mitt i natten, 12am, för att titta på när de sprängde ett gammalt hotell! Nu i efterhand så kan jag säga att det inte var värt tiden för vi kom dit 12.30am och trodde att de skulle spränga runt 1am-1.30am men de sprängde inte förrän 3am! Så vi stod därute och väntade i två och en halvtimma på att de skulle spränga.. Och detta var en måndag vilket betyder att jag gick till skolan idag. Sov bara i tre timmar men klarade mig igenom dagen! Det var ändå ganska häftigt att se hur byggnaden bara försvann på 10 sekunder! 
 
Idag så har Nishesh haft fotbollsmatch och fören gång skull så vann dom! Har inte gått så bra för dom. Saknar verkligen fotboll just nu..
 
Imorgon så ska jag göra tryout med track-teamet så får se hur det går med det! Och på torsdag troligtvis träna med volleyboll-laget!
 
PS: är det någon som vet hur man infogar en video på bloggen?
 

Före
Efter
 
USA | |
#1 - - Mamma:

Lycka till på dina tryouts. Hur gick golfplanerna?

Svar: Blev ingen golf
Erik Karnehed

Upp