Saker jag sakanr

Saknar rätt mycket små saker från Sverige, sådant som man inte trodde man skulle missa.
Jag saknar till exempel hösten som jag inte trodde jag skulle göra. Och nu har det till och med blivit vinter! Känns så konstigt utan vinter. Saknar snöväldigt mycket just nu, saknar även kylan. Igår var första dagen jag hade jacka till skola. 
Tro det eller ej, jag saknar den svenska skolan! Det är så många fler regler här än i den svenska skolan och det känns inte som man lär sig så mycket här. 
 
Kommer skriva ett större inlägg om detta men måste börja blogga lite mer! Börjar tappa följare på bloggen! Måste skärpa mig!
 
PS, är även i Regional Finals på lördag!
USA | |
#1 - - Anonym:

Du kommer få höst och vinter när du kommer hem igen! Lycka till på lördag!

#2 - - EvaK:

Håller tummarna att matchen idag går bra! Regn o rusk i november är inget at längta efter! Sven hälsar!

Upp