Lasertag, fotboll och värme

Dagen började med fotbollsmatch som jag även idag inte fick spela.. Jag och Dan har inte gjort tio träningar så vi satt på sidlinjen i den idag outärdliga värmen. Ca 38 C! Vi vann även den matchen. Innan dagens andra match så hann vi med att åka till min nya favorit matvaruhus, Cosco! Finns så mycket smakprover överallt så man behövde inte ens äta lunch!
Andra matchen för dagen vann vi också så vi är nu i semifinal som spelas på måndag!
Kvällen skulle spenderats med Dan och Nishesh men Dan fick förhinder så vi åkte och köpte frozen youghurt och spelade Lasertag istället. Det är så sjukt kul!
 
Imorgon så ska vi till Lake Mead som är en sjö utanför Las Vegas för att åka vattenskoter!
 
Jag och värdfamiljen på Pizza Rock igår. Jag, Nishok, Nishesh, Kristina, Ashok och Nishant
 
Allmänt | |
#1 - - Marie Nord:

sköna namn dom har!

#2 - - Per:

Schyssta matställen! Ni verkar hitta på en hel del grejer och vara tillsammans. Ha så skoj med vattenskoter idag!

#3 - - EvaK:

Roligt se din nya familj samlad! Hälsa från oss!

#4 - - mormor:

Vad mycket kul Du får vara med om! Vad är Lasertag?
vad mysiga de verkar vara Din familj! Trevligt att se dem på foto!

Svar: Lasertag är som laserdome bara att man kan möta vem som helst!
Erik Karnehed

Upp