Mitt i veckan

Skolan är väldigt tråkig just nu så kan väl ta och blogga lite istället. 
Veckorna rullar på men det går så himla fort! Redan torsdag!

Igår hade vi det sista trackmeetet innan Regionals men vi blev krossade av den bästa skolan i Nevada som har vunnit State tre år i rad. 
Men för mig gick det bra, kom 3a i 800m med 2.05 så jag är ganska nöjd! 

I helgen tror jag det inte händer någonting särskilt. Kanske spela golf med några kompisar eller bara ta det lugnt!



USA | |
#1 - - Anonym:

Hej Erik!

Kul att du gillar löpningen! Det är en riktigt snygg kropp du svarvat fram. Muskler, smidig och snabb! Du kommer säkert ha nytta av det när du börjar med fotboll hemma igen.
Vi får dra igång att övningsköra med! Har du möjlighet att öva teori redan nu så tror jag det vore bra. Det är en massa grejer att hålla reda på.

Kram från pappa.

Svar: Kan kolla upp lite teori i början av maj!
Erik Karnehed

Upp