Las Vegas!!

Nyheterna jag har väntat på är här! Värdfamiljen är nu hittad och till min stora förtvivlan blev det inte Alaska! Men Las Vegas funkar ju också skulle jag tro? 
 
Samtalet fick jag i förmiddags och blev så sjukt glad när jag hörde att dom hade goda nyheter. Som jag har längtat! Min värdfamilj består av en pappa och två söner och de bor som sagt i Las Vegas. Har inte fått så mycket information ännu men har skickat iväg ett litet mail och jag hoppas få svar snart! Altt jag vet om dom är att den ena sonen är född 93 och den andra sonen är lika gammal som mig, alltså 97a och att alla tre gillar fotboll liksom jag! Dröm!
 
Skolan jag kommer gå på heter Palo Verde och är en riktigt stor skola. Ca 3000 elever! Större skola får man leta efter. Väldigt kul att de har så många sporter man kan välja mellan och jag får se vilka det blir. Skolan ligger ca 6 km ifrån så kommer troligtvis få ta den gula skolbussen! Riktigt nice!
Inför USA | |
Upp