Helgen, 100 days & Track

Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare. Har tänkt att göra det i fem dagar nu men det har inte blivit av! Ledsen för det! Får väl börja med helgen och den började med mitt track meet. I fredags så sprang jag 400 & 800m med tiderna 55.56 på 400m och 2.11 på 800m. Regional tiden för 400 är 54.50 så kommer troligtvis att klara mig fint. Regional tiden för 800m är 2.10 minuter så kommer verkligen att klara det också! Aldrig sprunigt 800m så visste inte hur man gjorde men jag var inte ens trött efter 800m så satsar på att komma ner mot 2.00min.
 
I lördags så var det min 200de dag här borta också! Vilket betyder att jag nu har mindre än 100 dagar kvar!!! Helt sjukt! Nishok kom även ner över helgen så i lördags åkte vi och bowlade vilket jag faktiskt inte har gjort här borta ännu! Gick väl sådär kan man väl säga.. Vann första omgången men kom sist i andra!
I söndags så åkte vi till ett brasilianskt steakhouse där de kommer runt och ger dig kött hela tiden. Inte varit så mätt som jag var på länge!
 
Idag hade jag mit första riktiga trackmeet men det gick inte som jag hade tänkt. Fick  inte springa några roliga tävlingar utan skulle springa 4x200, 4x400 och 200m. Vi började med 4x200 och vi slutade tvåa men tyvärr så visade det sig att vi blev dq (Disqualified) därför att två i mitt lag växlade utanför växlingszonen så det var en liten miss kan man ju säga..! Efter det så var det 200m vilket inte heller gick så jättebra. Fick en dålig start så slutade 6a. Är mycket bättre på de lite längre sträckorna har det nu visat sig! Till sist skulle jag springa 4x400 men det hann jag inte därför att jag behövde lämna tidigare för vi skulle till en show. Men det är okej! Jag har en ny tävling på lördag!
Största bowling hall jag har sett!
USA | |
Upp