Spring Break

Nu funkar äntligen wi-fi på hotellet så kan passa på att lägga ut lite bilder! 
Som jag sa så har jag Spring Break just nu och anlände till Californien igår kväll. 
 
Spring Break började med ett Assembly in the gym och i lördags hade jag ett track meet. Inte roligaste tävlingen jag har sprungit då jag bara sprang 4x800 stafett. Och vi fick ingen uppvärmning innan för att vi hade tagit fel starttid så vi skrev in oss två minuter innan racet startade. Vi slutade femma vilket är ganska bra utan en uppvärmning! Skulle åkt hem efter men fick reda på att jag behövde spring 4x400 staffetten också vilket var den sista tävlingen. Så fick stanna kvar hela dagen men otur var att den första löparen i vårt team skadade sig efter 200m så vi fick ge upp..
 
I söndags anlände vi till LA och idag spenderades på Venice Beach & Santa Monica Beach. Vädret var helt underbart så kan inte direkt klaga
 
Assembly
Nya löpar dojor i track
Tomasz från Polen
Riktigt rolig show, (Defending the Caveman) Rekomenderas om någonsin i Vegas
Sprang mot den snabbaste High School 1600 meter löparen i hela USA 
Santa Monica Pier (Ska finnas hajar under piren har jag hört)
Venice Beach
Friterade korv med bröd var helt okej faktiskt
 
 
Imorgon blir det Universal Studios!
 
Spring Break | |
#1 - - Mamma:

Du ser ut att ha ett fint lov och underbara dagar!

Upp