Sorry för dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering. Har haft fullt upp hela helgen och har ganska mycket i skolan nu faktiskt. 
 
Helgen har bestått av March Madness basketball games vilket är college slutspelet i basket. De hade matcher i Las Vegas så åkte och kollade på det i fredags. På lördagen så hade jag ett track meet hela dagen från 7.30am till 4.00pm. Det gick väl sådär för mig denna gången men har ett track meet imorgon också så får försöka där istället! På kvällen så fixade en utbytesstudent från en annan skola en liten fest där han bjöd in många av utbytesstudenterna så det var ganska kul. 
På söndagen spelade jag tennis med Daniel, ny kille från track laget. Har inte spelat tennis sen samma dag jag åkte så det var riktigt kul!
 
Denna vecka så har jag väldigt mycket skolarbete med tre presentationer och ett prov så får se hur mycket jag hinner blogga och som sagt har jag ett track meet imorgon också.
 
Allmänt | |
#1 - - Pappa:

Hej!
Du verkar som vanligt ha fullt upp! Roligt med lite tennis förstår jag. Kul med lite nya vänner som du kan hitta på saker med. Så veckan är full med skolarbete också. En utmaning för omväxlings skull? Det har ju verkat rätt lätt annars.
Ha det bra! Kram från pappa.

#2 - - Anonym:

Lycka till med allt! Önskar Farmor och Farfar

Upp