Day 3 & 4

Då ska jag väl ta och skriva ett långt inlägg om allt vi har gjort dessa två dagar!
 
Igår var jag för trött för att skriva ett inlägg even though vi bara var på stranden och solade! Dagen började med ett Yoga-pass vilket var väldigt skönt och kände mig utvilad efter det. Senare på dagen åkte vi till en undangömd strand där inget folk var så det var awesome. Vattnet var så himla skönt och vädret nästintill perfekt. Det var typ vad dagen bestod av. Vi åkte även till Hardrock Café och åt kvällsmat!
 
Idag så gjorde vi lite annat. Vi började med att åka till foten på Diamond Head vilket är en utdöd vulkan som användes som utkikspost i militären för i tiden. Vi hade en tävling om vem som var snabbast upp. Guess who won that race? Jag såklart! Sprang uppför en vulkanen på åtta minuter! Uppe på toppen hade man utsikt över hela Waikiki Beach så det var ganska nice! Efter det så åkte vi tillbaka till stranden och fick en andra surflektion! Inte lika bra idag då det nästan inte var någin vind så vågorna var inte så stora.. Men det var ändå såklart kul!
På kvällen åt vi mat på Bubba Gump vilken är en resturang från filmen Forrest Gump! Åt friterade räkor vilket var ganska så gott!
 
Fick även mina surfing bilder idag men kan inte ladda över dom på datorn då det är en CD och har ingen CD spleare på min dator..
 
Day 3 pics
 
 
Me and Nicolai from Denmark, awesome guy
 
Day 4 pics
 
 
Hawaii | |
Upp