Då var mitt Winter Break över!

Då var mitt Winter Break över! Lovet är slut och skolan börjar imorgon.. Men lovet har varit bra! Firat jul, nyår, varit i Grand Canyon och åkt skidor och snowboard!
 
Ska berätta lite om Brian Head hade jag tänkt! 
Som man kan se finns det två berg. Ett med enklare backar och en med lite svårare. Och vad jag såg så fanns det rätt så många amerikanare som inte är så jätte bra på skidor/snowboard..Och det inklusive de jag åkte med..;) Den enda som var någorlunda bra var Nishant.
Första dagen spenderade vi på det vänstra berget och den andra dagen på det högra.
Vi var där i fyra dagar med två dagars skidåkning och första dagen hyrde jag skidor och efter vad jag såg vad de andra var kapabla till att göra i backarna så bytte jag till snowboard på andra  dagen för att komma ner till deras nivå lite mer. Och även fast jag inte har åkt snowboard på tre år så gick det riktigt bra och det var riktigt kul faktiskt!
 
Så imorgon börjar skolan igen och måste börja plugga till Semester Exams som vi har nästa vecka men tror inte det kommer bli för svårt faktiskt!
 
De flesta amerikanare använder tyvärr inte hjälm...
 
 
 
 
USA | |
#1 - - EvaK:

Ni verkar ha haft fint skidväder! Hur långt från LV?

Svar: Ca 4 timmar
Erik Karnehed

Upp