Andra inlägget 2015

Detta skulle varit första inlägget 2015:

2015, nytt år, nya möjligheter!
2015 är året jag åker till Hawaii, året jag lever livet i USA, året jag fyller 18 och året jag kommer hem tillbaka till Sverige. Känner att 2015 kommer bli ett bra år!

Nyårsafton spenderades med några vänner och det var rätt så roligt! Vi tittade på raketerna Live på tv då nästan inga skjuter egna raketer utan alla hotellen på The Strip skjuter! Några skillnader mellan svenska och amerikanska nyår är att man oftast inte äter någon finare middag och många klär inte upp sig!

Första januari åkte vi till Brian Head Ski Resort för lite skidåkning! 
Jag, Ashok, Kristina, Nishant, Nishesh, Dan, Drew och Drew's spanska utbytesstudent Daniel




USA | |
#1 - - Per:

Hej Erik!
Det ser riktigt mysigt ut. Lite omväxling från palmerna i stan? Var det bra snö?

Svar: Snön var jätte bra men lite tråkiga backar än så länge! Inte åkt alla ännu!
Erik Karnehed

Upp