Inte långt kvar

Det var länge sedan jag bloggade senast men har inte så mycket att berätta om vad som händer för tillfället.
I den kommande helgen så börjar äntligen Regionals i Track & Field och ska bli riktigt kul. Denna helgen kommer jag att springa 800m och beronde på hur det går så kan jag gå till Regional Finals helgen efter då vi även springer 4x800m Relays. Troligtvis så kommer vi att gå till State i vår 4x800. Så ska bli några roliga helger framöver! 
Från och med nu så kommer det bli över 30 grader varje dag!
 
 
Det börjar ju även att dra ihop sig och inte långt kvar nu men jag börjar faktiskt längta hem mer och mer.
Ärligt talat så känns det som att jag är färdig med USA, jag har haft ett super år och har gjort så många roliga saker men det känns som att det är dags att komma hem till Sverige och fortsätta mitt svenska liv..
Vet inte varför jag känner så men är inte den enda utbytesstudenten som känner så! Många som börjar känna likadant.
Men jag ska göra det bästa av vad som är kvar på året och njuta av varje ögonblick av de sista 47 dagarna i Amerika!
 
 
USA | |
#1 - - Mamma:

och så kommer ju vi snart och hälsar på! Ska bli så kul att få se hur du haft det! Längtar!

#2 - - Anonym:

Ja du verkar ha haft det väldigt bra i USA! Det ska bli roligt att träffa dig härhemma igen i sommar! Ha det nu så kul de sista 47 dagarna! Kram från farmor o farfar

Upp