HAPPY THANKSGIVING

Wow, har aldrig varit så mätt som jag var idag efter en måltid! Och det kan bero på att vi firade Thanksgiving! Min första men troligtvis inte min sista! Tror de flesta vet vad Thanksgiving är så tänker mig inte ta tid att förklara det tyvärr! Till Thanksgving så äter man kalkon, skinka och mashed potato (dessa är givna) men också många andra rätter.
 
På morgonen eller förmiddagen så stuvar man kalkonen med en massa kryddor och mat. Man stoppar alltså in mat inuti kalkonen! Det låter konstigt men det var väldigt gott! Ni får se en massa bilder istället!
 
21 Pounds kalkon! Riktigt stor!
Stuvning i kalkonen. Man gröper ur all stuvning och äter bredvid innan man skär upp kalkonen
Skinka, är inte så förtjust i skinka men denna smakade riktigt bra!
Grönskar till (broccoli, vitkål och morötter)
Bacon & idk what they are called
Lamm gryta
Räkor
Skär upp kalkonen
HAPPY THANKSGIVING
Matkoma så somnade i soffan
 
Detta var min Thanksgiving! Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
 
 
USA | |
#1 - - EvaK:

Oj så mycket god mat! Den kocken får gärna komma och hjälpa mig med julmaten!

Upp