100 DAGAR I USA

Idag är det inte bara thanksgiving utan jag har även varit här i exakt 100 dagar vilket känns helt sjukt! För mig har tiden bara flugit iväg. Har varit glad, ledsen och förvirrad i mina 100 dagar här men också skrattat, lärt mig så mycket nytt men framförallt upplevt en av de bästa tiderna i mitt liv men ibland också några av de värsta stunderna.
 
100 dagar betyder att jag har varit här i exakt 1/3 av mitt år. Kommer vara här i 300 dagar så har 200 kvar! Jag tror att året för mig kommer att flyga förbi blixtsnabbt och jag hoppas jag har mycket kvar att uppleva!
 
 
USA | |
#1 - - Pappa:

Det är så roligt att se att du utvecklas som människa Erik!
Förstår att det är både upp- och nedgångar för dig. Men härligt att du får så mycket nya intryck, synsätt och perspektiv!

Vi saknar dig men önskar ända att du stannar 200 dagar till! Ta vara på dig och dina nya kompisar. Tiden går så fort så fort.
Kram från Pappa❤️

Upp