Länge sedan senast!

Har inte varit så aktiv på bloggen senaste dagarna. Har ingen bätre ursäkt mer än att jag inte orkade.
För tid har jag haft då även vi i Las Vegas har tagit jullov! Känns ju lite skönt. Kan inte fatta att en hel termin har flugit förbi så snabbt! Tiden har aldrig gått så snabbt som detta år! och december ska jag ju inte prata om. Det är ju julafton imorgon och har nästan inte ens kännt av julkänslorna!?!? Men julafton här borta är 25 december. För mig känns det som de hoppade över december 2014!
 
Vad har jag då gjort i helgen?
Vi var på en Scavenger Hunt (uppdrag ute på stan) och vi vann 75 dollar! Har även bakat lussebullar, helt själv dessutom!! Och det smakade faktskt inte så illa. Har även gymmat rätt mycket!
 
PS, det är bara 32 dgar kvar till Hawaii!!!
 
 
 
USA | |
#1 - - Mamma:

En riktigt fin jul önskar vi dig, Erik. Vad duktig du varit med lussebullar och pepparkakshus! Kram

Upp