Hemlängtan

Finns inte så mycket nytt att säga just nu. Det rullar på, sista veckan innan jullov nu vilket betyder att halva mitt amerikanska skolår är över och det känns helt sjukt. Tiden har gått så fort för mig. Vet inte om ni i Sverige känner detsamma men så är det för mig. 
Känner att jag också börjar sakna Sverige lite grann just nu. Saknar den svenska jul känslan mer och mer, vännerna och min familj hemma i Sverige.. 
Men tror och kommer nog klara mig hoppas jag!

USA | |
#1 - - Pappa:

Vi saknar dig här hemma med! Nu är det slutspurt för nästan alla aktiviteter och det händer något varje dag. Tiden räcker inte till!
Snygg flagga 😃! Du får signiera den med "The land of Zlatan"
Kram från oss alla till Dig Erik!

#2 - - EvaK:

Du får fira jul på amerikanskt vis! Det blir säkert lite annorlunda och du blir en erfarenhet rikare!

Upp