Lite allt möjligt

Idag har jag fixat telefonen till ett amerikanskt simkort så att jag kan smsa, ringa och surfa även utan wi-fi. Det var lite problem med det innan vi fick ordning på det. Apple har alltså låst alla iPhone till landet man använde den i eller något liknande och Telia ville först att jag skulle skicka hem min telefon så att de kunde låsa upp den men allt som behövdes var en kod på mobilen så att de kunde låsa upp den. Så skickade koden, nollställde telefonen och satte i mitt nya simkort!
 
På eftermiddagen så var det fotbollsmatch, första för säsongen och vi vann med 3-0. Men får ju inte spela ännu, har fem träningar kvar! Men det är så sjukt varmt att spela fotboll i men kroppen har börjat anpassa sig efter värmen!
 
Senare på kvällen så åkte vi till flygplatsen och hämtade upp Nishok som är min tredje och äldste värdbror som bor i Reno, Nevada. Vi åkte sedan hela familjen och åt på Pizza Rock som hade all möjlig mat. Fick pizzabitar som först var till förrätt, sedan till huvudrätt och sist pizzabitar med chokladsås på till efterrätt! Något annorlunda men ganska gott!
Choklad pizza
Fick även en billd på Little Manhattan nattetid!
Allmänt | |
#1 - - EvaK:

Chokladpizza låter kaloririkt! Skönt för dig att få telefon igen!

Upp