4 dagar kvar

Igår var en bra dag! Bara fem dagar kvar  innan avfärd men nu känns allt ganska klart. Fick mina flygbiljetter till NY och flyger från Arlanda via Köpenhamn, Kastrup och sedan vidare till Newark i NY. Fick även mina flygbiljetter hem! Är hemma den 15 juni nästa år. Men tills dess är det en bra bit!

Tog även ut mina första dollar! Dollarn är lite snyggare än våra svenska kronor och känns även helt annorlunda. Materialet känns inte likadant. Alla sedlarna är även lika bredda som höga!

Gjorde min sista fotbollsträning med laget också vilket känns lite sorgligt men det var kul ändå! Efter träningen så skulle vi spela basket, jag och några kompisar. Men visst, man spelar basket i finskjorta som var dresscoden.. Istället visar det sig att de hade fixat en avskedsfest vilket var väldigt lyckat! Lite sorgligt att jag inte hinner se alla innan jag åker så det var lite sorgligt för mig i slutet..
Tack så mycket för gårdagen❤️


Allting inför usa känns klart så nu är det bara packningen kvar.
Inför USA | |
Upp